Mijn avontuur in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Jelle de Graaf - WaarBenJij.nu Mijn avontuur in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Jelle de Graaf - WaarBenJij.nu
Mijn avontuur in Zuid-Afrika

Via wekelijkse reisverslagen zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reis naar Zuid-Afrika. Ik zal in Zuid-Afrika twee modules doorbrengen met vijf medestudenten. Wij zullen werken aan projecten die al eens eerder opgestart zijn in de townships. Wij zullen als sociaal pedagogische hulpverleners een zomerkamp opzetten voor kansarme kinderen. Ik zou het erg leuk vinden als jullie na het lezen van mijn reisverslag een reactie achterlaten.

Met vriendelijke groet,

Jelle de Graaf

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2015

Vakantie en vorderingen project

22 December 2014

Time Flies! (Korte update)

25 November 2014

De allereerste ervaringen in Zuid-Afrika.
Jelle

Hier zullen mijn belevingen in Zuid-Afrika wekelijks toegelicht worden.

Actief sinds 26 Juli 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 33297

Voorgaande reizen:

07 November 2014 - 11 April 2015

Mijn avontuur in Zuid-Afrika

24 Augustus 2011 - 23 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: